Pecados. Ciclo de músicas prohibidas

Estudio: De dominio público

Datos de contacto: De dominio público Arzobispo Malvar nº 11 1ºdcha 36002 pontevedra T. 670518991 ddp@dedominiopublico.com www.dedominiopublico.com

Proxecto: Pecados. Ciclo de músicas prohibidas
Cliente: Concello de Pontevedra
Ano: 2008
Deseñadores/as: Cristina Varela / Marcos Dopico

Categorías:

Pecados é un ciclo de músicas prohibidas. Nin músicas populares contemporáneas nin músicas avanzadas nin músicas especializadas, senón músicas prohibidas. Os pecados son a pluralidade, a curiosidade e unha certa ignorancia. Non existen xa fronteiras entre etiquetas e xéneros. Stereolab, The Residents e Toumani Diabaté podían armar o cartel dun festival. A electrónica e a música tradicional africana e o pop e a performance podían convivir e dialogar nun mesmo espazo e coa mesma coartada.

A identidade visual para o ciclo de concertos alude ao pecado do ornamento, ou ao delito que diría Aldolf Loos de poñer xuntos a tipografía DINo Pantone Rodamine e a textura ornamental.

Pecados: Ciclo de músicas prohibidas é un ciclo de concertos organizado polo Concello de Pontevedra e SinSal audio.

Los comentarios están cerrados.

Que é Acción DAG

A Convocatoria ACCIÓN DAG é unha iniciativa da Asociación Galega de Deseñadores destinada a amosar e poñer en valor os últimos proxectos de deseño feitos en Galicia ou por deseñadores/as galegos/as, por unha parte utilizando a plataforma web como medio de difusión inmediato, e por outra coa vista posta en futuras publicacións que reflictan o mellor do deseño galego.

A través desta convocatoria aberta pretendemos abrir un novo espazo para amosar os nosos traballos, e convertelo nun referente para as empresas, institucións, estudantes e xente interesada no deseño e na cultura en xeral.